Subject: selgitustaotlus
From: "Kaido Loor" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 10:18:20 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp Päästeamet,

Palun mulle selgitustaotluse vaimus selgitada, kust tuleb nõue kontrollida
büroohoone tulekustutusvahendeid ja millise sagedusega? Minu büroos
käiakse tulekustutit kontrollimas iga 3 kuu tagant, väidetavalt PA nõuete
tõttu!!!! Ja ma pean selle inimeste aja kinni maksma, arusaadavalt. Kui
võimalik, siis tuleks lõpetada selline inimeste aja (= elu, ehk siis meie
kõige suurema väärtuse) ja raha raiskamine.

Tänud,

Kaido Loor

Managing Partner / Juhtivpartner

Vandeadvokaat / Attorney-at-Law

Mobile

Email

Skype

Web

Office

(+372) 5646 5758

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

kaidoloor

www.abloor.ee <http://www.abloor.ee/>

Tõnismägi 3A, Tallinn

5 korrus/floor

Tasuta kliendiparkla: sõida Hariduse 1 ja helista mulle.

Broneeri aeg:  <https://calendly.com/kaidoloor>
https://calendly.com/kaidoloor